dagenstipss.blogg.se

Tips Två!

Kategori: Allmänt

Hej alla hoppas ni gillade första tipset och har varit inne på sidorna och kollat lite byxor eller något annat på sidorna jag tipsa om. Idag kommer det lite sko tips :) 
 
Jag är ett sko freak jag älskar skor sneakers, boots, stövlar och klackar älskar allt. Men skulle nog säga att jag har mest utav sneakers, att handla sneakers är nog en liten hobby jag har eller rättare sagt är beroende jag har alldelses förmång haha. Man vill ju kunna variera lite med stilen och outfitsen så tycker det är bra om man inte bara har sneakers utan kanske några schysta boots och stövla eller liknande också. Men men idag ska jag tipsa er om några skor och vart jag brukar köpa mina osv. Kommer nog för det mesta vara sneaker och klackar. Som jag sa i förra inlägget så handlar jag för det mesta online och inte i affär men vissa hemsidor jag handlar på har även butiker för er som inte gillar online shopping. Nu till tipsen :D 
 
Här är några sneakers som jag tycker är väldigt bekväma och snygga!! 
 
           
 
Vissa har en enkel och ganska standard färg men vissa har lite mönster och andra färger och jag gillar det mesta faktiskt det får jätte gärna vara lite mönster på det tycker jag är snyggt. Det är speciellt snyggt med lite mönster på skorna om man har en enkel färgade kläder på sig annars blir det för simpelt tycker jag.
 
 
 
 
Nästan alla de här sneakersen går att köpa på footlocker och de har både online shopping och butik. Sen så brukar jag beronde på vilket märke jag ska köpa gå in direkt på märkets egan hemsida typ Nike.com , Adidas.com osv. Men några sido
r som oxkså
harbra skor som jag brukar handla frånär Sneakersnstuff.com Caliroots.com och Shopalike.se 
 
Ett litet extra tips till er som har eller vill köpa sneakers i tyg matrial eller l
iknande ni borde även köpa crep protect spryen. Den hjälper och gör satt skon blir vetten tålig satt ni kan ha på er de när det regnar eller är blött ute utan att oroa er för att skorna ska bli förstörda. 
 
Nu till lite klackar, efter som att jag är ganska lång så har jag inte så många klackar som är jätte höga utan jag köper alltid i en mellan höjd. Jag tycker inte att för låg klack är så jätte sny
ggt men som sakt gillar jag inte för hög heller eftersom jag är ganska lång så mellan höjd är för mig snyggast och bäst ungefär 8-13 cm hög klack. 
 
 
 
Här är några klackar som jag tycker är snygga och de passar till både kläningar, tjolar och jeans (byxor). Det är tre stycken väldigt basic klacakar på bilderna (6,3 & 5) men de är passar till allt de finns även i olika färger. Snörade klackar tycker jag om mest det är classy och snyggt passar även till allt. 1,3 & 6 är från missguided.com, 2,4 & 5 är från fasionnova.com och 7, 8 är från nelly.com. De här tre hemsidorna älskar jag de har många olika stilar och typer av skor och väldigt snygga skor, de har även väldigt snygga kläder asccesoarer med mera. 
Hoppas ni gillar tipsen kommer med nytt inom kort. :D
Kommentera inlägget här: